Schowek

Zapamiętane obiekty

Nie posiadasz żadnych obiektów w schowku. Możesz je dodać za pomocą przycisku na stronie wybranego obiektu.

Ukryj schowek

Potwierdź chęć przesłania formularza

Proszę przepisać wyświetlone poniżej słowa, aby potwierdzić chęć wysłania zapytania.

TOTU Krynica

al. Tysiąclecia 27 b
33-380 Krynica Zdrój

Aby otrzymać zniżkę 5% powołaj się na serwis urlopwpolsce.pl

Krajobraz górski jest bardzo specyficzny, ponieważ o każdej porze roku zadziwa swoim niepowtarzalnym widokiem...Wiosną nasycony zielenią, latem mieni się pięknym kolorytem polnych kwiatów porastających polany i łąki oraz mozaika złocistych pól uprawnych, jesienią góry okrywają sie złotem i purpurą - spowite mgłą, zimą natomiast przykrywają się białą puchowa kołdrą....

Zapraszamy do Krynicy-Zdroju, aby mogli się Państwo przekonać sami o pięknie polskiego krajobrazu Beskidu Sądeckiego... Spędzenie urlopu w tym regionie, bez względu na porę roku, gwarantuje miły i niezapomniany pobyt.

Nasze kwatery znajdują się na spokojnym osiedlu, zapewniając Państwu ciszę i spokojny wypoczynek. Do Centrum miasta jednak jest blisko, co powoduje, że urlop jest atrakcyjny. Z naszej "siedziby" na deptak droga zajmuje 15 minut, a do Sankostrady niecałe 10 minut przyjemnego spaceru.

Możliwość wystawienia faktury VAT.

Obiekt został oznaczony na mapie przez właściciela lub automatycznie przez system Google Maps. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za błędnie oznaczone obiekty na mapie.

Opinie o obiekcie

1. Byliśmy,korzystaliśmy jesteśmy zadowoleni było super,czysto ,cicho, spoój i piękny śpew ptaków -słowiki Pozdrawiamy właqściciela .Polecamy wszystkim

Strycharz Anna

2. Byliśmy już drugi sezon zimowy. Za każdym razem wyjeżdżaliśmy zadowoleni z pobytu i gościnności Gospodarza. Wrócimy za rok!!! Świetne miejsce na wypoczynek letni i zimowy.

Zdzisław Zdziarski

3. Spędziłem bardzo fajnych 10 dni urlopu, kwatera super, cisza, spokój, czysto, niedrogo. Właściciel bardzo miły, sympatyczny udzielający pomocy w każdej sytuacji, bezkonfliktowy. Na pewno pojadę tam jeszcze raz. Bardzo wszystkim polecam tę kwaterę na wypoczynek.

Zbigniew Perkowski

4. Zauroczeni Krynicą polecamy wspaniałe warunki w jakich było nam dane przebywać. Nietuzinkowy właściciel z którym można porozmawiać na każdy temat i który we wszystkim pomoże. Pozdrawiamy i do zobaczenia!

Sara Szczepankiewicz

5. Spędziliśmy bardzo fajnie 10 dni. Miejsce jest godne polecenia.Dużo przestrzeni, czyściutko. Polecam Właściciel przesympatyczny, z humorem ...Na pewno tu wrócimy pozdrawiam Serdecznie Ewa i Oliwka..:-)

Ewa Stanek

6. Apartament z którego korzystaliśmy bardzo przestronny, czysty z wyposażoną kuchnią. W sam raz dla rodziny z dziećmi. Poza tym cicho i spokojnie. Polecam. Małgorzata

Małgorzata Czerwińska

7. Kwatery ...faktycznie jest tak jak na zdjęciach ceny przystępne do negocjacji, wystawiają faktury, cichutko czysto, sympatyczny właściciel z poczuciem humoru, uczynny nawet czasem odwiezie na dworzec, .....pozdrawiamy i napewno wrócimy Marek i Milena z kociewskiej krainy

Marek i Milena Jaworscy

8. Spędziliśmy bardzo fajny tydzień.Miejsce jest godne polecenia.Dużo przestrzeni , czyściutko .Polecam .My napewno tu wrócimy. Podziękowania dla Właściciela za stworzenie sympatycznej atmosfery. Waldemar

Waldemar Miernicki

9. Genialnie ! Tam gdzie się chce to bisko , a wnętrze perfekcyjnie czyste , miłe i spokojnie nstraja do wypoczynku . Właściciel ma charaker w spadku chyba od aniołów . Poleacam , b. gorąco .

L_R

10. Korzystałem z tych kwater przez dwa tygodnie i jestem bardzo zadowolony z miłej atmosfery ciszy,kwatery czyściutkie ,miły gospodarz dbający o swych gości dość fajnie i zabawnie reklamujący samo Uzdrowisko Krynica jak i okolice .Polecam te kwatery bo sam sprawdziłem

Bogdan Pilch z kolegami

11. Korzystaliśmy z tych kwater jesteśmy bardzo zadowoleni ,jest cicho czysto,warunki bardzo dobre wszędzie w miarę blisko,fajne widoki na całą Krynicę . wyposażenie aneksów kuchennych pełne tak ze można spokojnie przygotować sobie każdy posiłek .My byliśmy na nartach ,mieliśmy cieplutko w pokojach było super

Ala,Janek,Benia,Sylwek i Marcin

12. Przez okres prawie 2 lat mieszkałem ze swoimi pracownikami na tych kwaterach jest czysto, cicho ,miły i wyrozumiały właściciel,bardzo fajny widok na Krynicę, wszędzie w miarę blisko,do deptaka i pijalni około 10-15min.spacerkiem,z okien widać stok narciarski, sankostradę ,halę lodową stadion sportowy gdzie latem odbywają się imprezy,za domem duża działka gdzie robiliśmy grilla .Jeśli ktoś pragnie wypocząć to gorąco polecam Pozdrawiamy właściciela Grzegorz Wawrzaszek i pracownicy firmy MONTER z Rzeszowa

Grzegorz Wawrzaszek

13. Było fajnie trochę słaby gril ale można go zmienić pozatym czyściutko ,fajna trawka no i ciiiisza spokój a właściel super gość .Bedziemy na sylwka całą grupą pozdrawiamy Irka,Bogdan,Sylwek,Jadzia,Franek" Mamrot"i Krzysia z dolnośląskiego

Franek "Mamrot"

14. Bardzo fajne miejsce cisza spokój można korzystać z grila .dużo miejsca na trawie dla dzieci.korzystaliśmy z całego piętra jako rodzinano i przy tym cena za taki standart kwater umiarkowana można takie miejsce polecać innym ja będę wracać ana arty napewno bo stoki są dość blisko i można korzystać z komunikacji podmiejskiej Pozdrawiamy Aleksandra i Zenek wraz ze swoją gromadką pociech

Ola i Zenek

15. Spędziłam tam wakacje z rodzinką - warunki doskonałe!!! Miejsce ciche i spokojne, a z okna czarujące widoki. Warunki w kwaterach komfortowe nawet na urlop z małymi dziećmi! POLECAM!!! JA NAPEWNO WRÓCĘ ZA ROK!!!

Krakowianka

16. byłem z rodzinką istwierdzam ,że przy rezerwacj i udzielono mi wyczerpujących informacji co można zwiedzić w okolicach Krynicy,kwatery bardzo,dobre,czysto,cicho ,fajny widok na Krynicę,miły właściciel . Serdecznie pozdrowienia z Lublina

Darek z rodzinką

17. kwatery super nawet zdjęcia nie odzwierciedlają rzeczywistości jedyna pomyłka to nie 5 min od deptaku a 15 pozatym cisza, spokój no i czyściutko sama korzystałam więc mogę polecić

Krystyna

Dodaj opinię

Ile wynosi 7 + 3?

Zapytaj o nocleg

Zapytanie do obiektu

Wypełnij formularz, aby uzyskać więcej informacji.

Ile wynosi 9 + 7?

Ogólne informacje o obiekcie: TOTU Krynica

• Obiekt całoroczny
  • Recepcja czynna całą dobę
  • Wyżywienie: Brak
  • ikonaZakaz palenia na terenie obiektu

Struktura obiektu

• Całkowita ilość miejsc noclegowych: 30
  • Całĸowita ilość pokoi: 21
  • Możliwość dostawki
  • Rodaje pokoi:
    • pokój jednoosobowy bez łazienki
    • pokój jednoosobowy z łazienką
    • pokój dwuosobowy bez łazienki
    • pokój dwuosobowy z łazienką
    • pokój trzyosobowy z łazienką

Usługi na terenie obiektu

• ikonaSiłownia
  • ikonaStadnina koni

Usługi w okolicy

• ikonaDworzec PKP (do 1 kilometra)
  • ikonaDworzec PKS (do 1 kilometra)
  • ikonaPostój TAXI (do 500 metrów)
  • ikonaCentrum miasta (do 500 metrów)
  • ikonaKlub / Pub (do 500 metrów)
  • ikonaRestauracja (do 500 metrów)
  • ikonaSklep (do 100 metrów)
  • ikonaBankomat (do 500 metrów)

Tagi: TOTU Krynica, noclegi Krynica Zdrój, nocleg Krynica Zdrój, tanie noclegi Krynica Zdrój, Krynica Zdrój tanie noclegi