Jak zabezpieczyć pojazd przed nadchodzącą zimą?

W niektórych przypadkach będzie to zmniejszyć w pewnym momencie, a następnie wrócić z większą prędkością. Ten typ wibracji może być związane z koła, opony, osie, mechanizmu różnicowego, wału napędowego bicia, równowaga, lub kątów przegubów uniwersalnych lub wałka wyjściowego skrzyni biegów. Spróbuj sam egzamin jak wyżej. Jeżeli wibracja jest obecna w trzecim biegu przy 50 mph, ale przejście na czwartym biegu przy 50 MPH sprawia, że ??drgania odejść, to nie będzie prędkość pojazdu powiązane i zazwyczaj można wykluczyć jakikolwiek składnik obrotową, która jest dalej niż wał wyjściowy przekładni. W danym MPH, twoje wyjściowy wał, wał napędowy, osie, koła i opony są obracając się ze stałą prędkością, bez względu na to, co przekładni transmisja jest.

3. przyśpieszania / zwalniania / Cruise związane – Wibracje, które zmienia się w zależności od tego, czy przyspieszania, zwalniania lub lotu ze stałą prędkością może mieć kilka różnych przyczyn. Ogólnie rzecz biorąc, będzie to związane z kątami półosi lub zużyte lub zepsuta część, zamiast coś jest niezrównoważona. Pomyśl o tym, co się zmienia, gdy silnik jest pod obciążeniem. Silnik i Izolator mocowanie ładunków Shift; obciążenie łożysk zębnika zmian; twoje kąty wału napędowego zmieni, prawdopodobnie więcej niż powinny ze względu na złamaną silnika lub przekładni Górze; Twój wydechowy, manetka, skrzynia biegów, itp może być kontaktując ciało tylko na przyspieszania lub zwalniania; jeśli samochód został obniżony (wypukłe), twoje układów do tłumienia zawieszenia może być kontaktując ciało przedwcześnie.

Pojazd pracuje jako systemu, i trzeba zrozumieć relacje pomiędzy wszystkimi częściami, kiedy próbuje zdiagnozować drgań układu napędowego. Ustalenie, czy wibracja jest związana z prędkością obrotową silnika, prędkość pojazdu lub obciążenia silnika pomogą Ci zawęzić listę możliwych sprawców i ustrzec od marnowania czasu na szukanie w niewłaściwych miejscach.